Duygucoban Kizlar merhaba 23+3 haftalik hamileyim geceden bu yana alt karnim assa dogru bicak saplaniyor geciyor 2 3 dakikada bir acaba neden olur ki
Lidya Duygucoban Acana kendini yordun yada çok fazla ayakta mı durdun ben 33 haftadayım bıçak saplanması gibi oluyor ama genelde iş yaptıktan sonra
Merve98 Bende 22+2 oldum dünden beri senin gibiyim hatta afedersin alttan bişey saplıyolarmış gibi oluyo sancı sol boşluğuma vuruyo inşallah bişey olmaz 😞
Elissaaa Haftamdayım benimde oluyor 1 haftadır özellikle vajinada bıçak saplanır gibi bir zonklama😕 dün gördüm bebeğimi herşey yolunda çok şükür sanırım üşütmekten diye kendimi telkinliyorum.
Busranrunal Elissaaa bende de oluyo ya dün dr a sordum hamilelikten dedi ama yine dr korkuyorum bende 13 haftalık hamileyim
Elissaaa Busranrunal ben sormayı unutmuştum dün şimdi sizden duymak iyi geldi.İçimizde canlı büyümeye çalışıyor aslında hiçbir reaksiyon yaşamamak ters olur ama insan ne olursa olsun endişeleniyor işte.
Busranrunal Elissaaa ayenn canim. De hatta ben söyleyince alay ettin hamile.olabilir misin acaba dedi 🤣🤣
Duygucoban Busranrunal ama bole agri da normalmi ben gce uyuyamadim Mesela sabah kahve akintim vardi aradim doktorumu hareket ediyorsa devam etmesse sorun yok dedi devam etmedi ama iki gundur bu agri var bicak saplaniyor geciyor hala devam ediyor ayni bokta birde adami aradim soylemyi unuttum 🤦🏼♀️ Devam ederse gidicem hastanemn aciline
Busranrunal Duygucoban benimde kahverengi akıntım.oliyo düşük.riskim var ama dr buna rağmen normal rahim genisliyo dedi ama enfeksiyn da olabilir idrar yollarinda.. sonuçtan beni de haberdar et
Duygucoban Busranrunal doktoruma mesaj attim gorunce arar beni sanirim baska doktorada gitmek istemiyorum uzandim bakalim gecmesse artik
Mujdeicel Canım ben dün hastaneye gittim bu konuyla alakalı rahmin gün geçtikçe bir öncekinden daha da büyük duruma geliyor . Yorulmuş olabilirsin. Bu gece dinlen yarın da geçmezse bir doktora görünmende fayda var.
Duygucoban Mujdeicel onunla alakali dgeilmis ssuan hastandeyim cok fazla kasilmam vardi hemn serum takti doktorum rahim agzindada yara olusmus ustune birde enfeksiyon 🙄
Duygucoban Mujdeicel iyiyim saol canm enfeksiyon filan cikti serum takildi kasilmam filan varmis ilaca basladik