Busebuucan merhaba bende sema hanımın hastasıydım hamileliğimin ilk başlarında. Muayene ücreti 100₺ normal doğum 1.750₺ sezeryan 2.250₺ idi benim zamanımda. Normal doğum da epidural istersen ekstra 500₺ ücreti var. Doğumun mesai saatleri dışında olursa ve kendi doktorun doğuma girsin istiyosan onunda 500₺ ekstra ücreti var.