kitapkurdu Düşük sonrası çok endişeliydim ya hamile kalamazsam ya olmazsa diye. Çok şükür 6ay sonra yine çift çizgi gördüm. Allahım isteyen herkese nasip etsin. Sevincimi paylaşmak istedim 😍🤲🏼
Minnosizmmm kitapkurdu hayırlı uğurlu olsun canım sağlıkla kucağına almak nasip olsun kan testi falan yaptırdın mi
kitapkurdu BaharSefvan inşallah çok teşekkür ederim. Şuan çevremde kimse bilmiyor bi eşim bi de ben. Söylemeyi de düşünmüyorum uzun zaman
kitapkurdu Minnosizmmm amin inşallah. Yok daha yaptırmadım. Pazartesi’yi bekliyorum yaşadığım yerde sadece sağlık ocağı var o yüzden gecikti 😏
kitapkurdu BaharSefvan biz de öyle düşünüyoruz bakalım zaten ailemden baya uzakta yaşıyorum. Söylemesem anlamazlar. Hayırlısı olsun inşallah 😊
Minnosizmmm kitapkurdu bende pazartesi doktora gidicem cuma akşamı öğrendim 😊 inşallah ikimizin bebisi de sağlıklıdır 💙
kitapkurdu Minnosizmmm ben de Cuma günü test yaptım adetime 1 gün vardı. İlk çıkmayınca bıraktım sonradan bakınca çok silik çizgiyi farkettim. İnanamadım çok durduğundan olmuştur dedim. Bu sabah bir daha yaptım bu sefer bekledim yine silik çizgi çıkınca emin oldum 😍 amiin Allahım hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
Minnosizmmm kitapkurdu amin canım amin bendr iki kere test yaptım diğer çizgi net çıktı ama bozuktur belki diyip hastaneye koştum. Haberleşelim mutlaka süreclerimizi aynı anda öğrenmişiz 💙😊
Minnosizmmm kitapkurdu yaa yerleşmesine belki ama imkanın varsa acile bi git derim canım nolur nolmaz