Edirefp Evet dogru soyledın o cocuk ıcın nelerınden geçenler var.Ben her gunumu dua edıyorum allahım bende kucagıma ala bılıcemmi diye?😔😔😔😔Her bırımız zor surecler gecırıyoruz .Kanımız gelıyo,tansıyomuz dusuyo,şişiyoruz,servıkal yetmezlıkden yatıyoruz.Her seyı düşünmek gerek.🙏🙏Sukur edın