dilekgkhn Kızlar merhaba. Yaklasık adetıme 12 kala dan berı goguslerm şiş hassas ama ucunda acı yok ara sıra mide agrısı ve adet sancısı gelıyo bana kabızlıkda gaz da var. Hamılemym acaba? 8 gun var adetıme test yapsam cıkarmı 🤰🏻
Sengulkrgz dilekgkhn Bilemeyiz ki yani olabilirde olmayabilirde.Gebelik belirtileri herkeate farklidir.Gec dollenme olduysa teste zor cikar hatta gec dollenme olmadiysa bile teste zor cikar.Bir iki gun kala belkinerken gebelik teatlerinde cikabilir ama tavsiyem kafanizi yormamaniz eger adetiniz gecikirse test yapmaniz
dilekgkhn dilekgkhn 4 ay korunduk da üç aydır denyoruz adetlerm cok duzenlıdır ınsallah gebelık vardır sagolun kızlar 🥴
Beyzanurlina Sengulkrgz geçmesini bekle canım benım böle erkenden kafaya takarsan geçikirde gecikir adetim benım 8 gun geçtide stresten anca kendımı üzdüm hastaneye gttim gun adet oldum takma hiç kafana ben hamıle kaldım ay adeti öle bi unutmuşum ki 5 gun geçmiş çizgiyi gorduk allaha şükürler olsun ki hiç stres yapma oyalancak seyler bul 😘😘😘rabbim isteyen herkese nasip etsin insalllaaah 🥰
Kbra7777 Benimde on gün var ilk hamileliğimle aynı belirtiler var ama geçen sefer 6 gün kala test yaptım çıkmamıştı sonra 4 gün kala yaptım ya da 5 tam hatırlamıyorum silik çıkmıştı bu hafta nası geçicek bilemiyorum .s
fadimdurmus Kbra7777 tatlım bu kadar kafana takmanı her ay test yapmanı doğru bulmuyorum psikolojik olarak o kadar etkileniyosun ki bunu kendine yapmamalısın oluncaya kadar düşünme inam bi gün kapını çıkıcaktır minik 💜
Kbra7777 fadimdurmus her ay test yapmıyorum zaten 7 ay oldu kürtaj olalı öyle hemen acele de etmedim kafamı taksam bu kadar beklemem de zaten ruhen bebenen bekledim ama benim işim dolayısı ile dikkat etmem gerekiyor röntgen teknisyeniyim radyasyon almak istemiyorum hergün radyasyon alanındayım tamam yıllık almam gereken dozu aşmıyorum ama cenin için sağlıklı değil
Neslihan22 dilekgkhn daha test icin cok erken ben su erken gebelik testlerinden yapmiatim 7 gun kala cikmadi sonra 5 gun kala yine yaptim guya hassas test yine cikmadi 3 gun kala ucuz testelrden yaptim hemen silik cizgi cikti bence bekle derim cunki sonuc olumsiz cikinca insan cok etkileniyor
sevval55 dilekgkhn benim sekiz gün vardı çok koyu iki çizgi cıktı. Ama benim iliskimin uzerinden 20 gün falan geçmişti sizin daha yeniyse supheli ilişkileriniz cıkmayabilir
fadimdurmus Kbra7777 senin bilinçli davranman gerektiğini bilmiyodum bi anda mesajını okudum ve destek olmak istedim ama durumunu belirdiğinde sana hak verdim kendine çok dikkat et canım 😊
Htcgnl dilekgkhn 6 gün öncesini gösteren testler var onlardan al istersen canım 2 3 gün sonra yaparsın fiyatı biraz yüksek ama bilgin olsun
dilekgkhn Htcgnl yurt dısında yasıyorum eczanesen n istesem onu verıyor standart yanı erken vs ole seyler bılmıyorlar