babymomm oncelikle merhaba saglikla alin kucaginiza insallah. Bende esimi zorlamamak adina devlete gideyim diyorum ama korkuyorum. Mide ameliyati gecirdim, kistim ve miyomum var. Devlet hastanesinde ki yasadigim yerde sehir hastanesi var sadece. Muayeneye 5 kisi 5 kisi aliyorlar sen yat sen kalk ultrason icin kalabalik doktorlar bezmis artik. Ozelden geldim hocam dedim burasi boyle iste goruyorsun imkanini zorla devam et ozele dedi doktor. Sizin tercihiniz tabi ki ama is bence hastane ve doktorda bitiyor. Mide ameliyatimi devlette oldum ozelde olmus gibiydim doktorum bayram gunu bile kontrole geldi. Ama sehir hastanelerinde doktorlar yuzunuzr bakmiyor bakamiyorlar ve firsatini bulan ozel hastaneye kaciyor.