Elissaaa canım her gittiğimde bana soruyor akintin varmı diye kontrol edelim diyo , parmağıyla etraftan sıvı örneği alıp anında test yapıp mikroskopta inceliyor... idrar testini de zaten sürekli yapıyor, her gidişimde ilk idrarimi alıp kontrol ediyolar o sürede sıramın gelmesini bekliyorum rutin bişey aslında. Bi kaç arkadaş yazmış ya Çok tuhafıma gitti kontrol etmeden ilaç yazmaları 🤔