Kızlar merhaba, dün geceden itibaren 20lik dişim şişti enfeksiyon varmış bademciklerime kadar vuruyo yutkunamıyorum, diş hekimim ve kendi doktorumla görüştüm amoklavin önerdiler. Ama ben yine de çok tedirginim sizce bebeğe bi zararı olur mu? Ya da hamileliğinde antibiyotik kullananlarınız var mı?