Trabzon Gece 12 olunca çok acıkıyorum ve yemek yemeden yapamıyorum . İstahim açıldı 21 hafta içindeyim . Bu gece yemekleri çok zararlı geliyo bana napicam ya
Fatmanurozgr Trabzon bende 21 haftamn içindym çok kusmalarm vardi halada var ama azaldı oyüzden bende cok yiyorm bisey yerken bundan sonra ne yesem dye düsünyorum bazn 🤦♀️
Canoglumbenm Trabzon bende çok acıkıyorum. Önceden kendime hakim olamıyordum ama şimdi dur diyorum kendime.
Sinem21 Trabzon gebelik şekerinden ötürü uzak kalmaya çalışıyorum ekmekten 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Yoksa yerim yanı😂
Trabzon Fatmanurozgr aynen ya geç saatte yemek beni biraz düşündürüyo. 5 aylık oldum 3 kilo almışım aslında ama sanirim bundan sonra çok Alicam o yüzden kendimi kontrol etmem lazım .
Fatmanurozgr Trabzon bende 4 kilo almışm umrm sağlıklı Bi seklde sorunsuz kucaklarmza alrz bebklermzi 🤗
Trabzon Canoglumbenm acikinca ben gece midem yaniyo mecburi ymeek zorunda kalıyorum. Mide yanmasından da korkuyorum biraz hemen yemeğe vuruyorum kendimi
Trabzon Sinem21 aynen bundan sonra komtril edicem kendimi . Arkadaslarin dediği gibi yoğurt yicem acikinca 🥰
Pirincinannesiii elifeceylan bende böyleyim gece 3-4 farketmeksizin kalkıp ekmek arası bişeyler yiyorum 🙈 acıkınca uyuyamıyorum midem bulanıyo ama doktor dediki gece acıkınca ya su,süt iç yada ceviz tarzı şeyler ye demişti deneyebilirsiniz ☺️