Kubos1 Lefza benimde 2. Sezaryenim olucak 8 Temmuz’da 21 gün kaldı ama stres heyecan korku hepsi var 🙄🤭
gul0608 Benimde salı günü olacak ilk sezeryanım o zamana kadar kendi gelir inşallah diye dua ediyorum 🙏🏻 Sizler kendinizmi istediniz sezeryan