Mliko6 Kızlar hamileliğinizin başlarında idrar yolu enfeksyon oldunuzmu doktorum bana bir toz ve 2 kullnımlık fitil verdi fitil zarar verirmi kullansam
Hzlhakko Mliko6 bende kullandım hiç bir zararı olmadı iyice içeri itersen işe yarar. Enfeksiyon büyümesin daha kötü
yigitalptb Mliko6 ilk 3 ay pek desteklenmiyor fitil de ama doktor kar-zarar hesabı yapmıştır sonuçta enfeksiyon da kötü. O yüzden kullan bence de. Bol bol su iç idrar yolu enfeksiyonuna birebir. Geçmiş olsun
Nihanak Mliko6 bende de olmustu ikisini de kullandim.gecti su an yine var ve sadece toz verdi doktorum
Hzlhakko Mliko6 fitil daha iyi kesinlikle ben progestanı bile fitil olarak alıyorum 1 aydır sabah akşam devam
Berrinsoygazi Benimde 8 haftalıkken yapılan tahlillerde idrarda enfeksiyon çıktı dr kültüre baktı üreme varsa antibiyotik vericem ama yoksa ilaç boşa vermem zararlı olabilir dedi çok şükür kültürde üreme çıkmadı sizde bakılmı kültüre
Seda5892 Mliko6 kullandım bende hiç bir işe yaramadılar 😑 inşallah sende etki eder Doktorum zaten sende enfeksiyon çıkacak hep boşa tahlil verme diyordu haklı da çıkıyordu 😬 bol bol su iç o şekilde de çabuk atlatırsın geçmiş olsun ilaçları da ihmal etme