Zeynepzeze stent takılı iken normal doğum olmuyor diye biliyorum arkadasimda da oldu 8 aylıkken sezeryan ile aldılar bebeği sağlığı falan iyi ama arkadaşımda stent hala takılı. Tabi herkeste farklı olabilir tek bildiğim bu canım 🤲🏻 Rabbim bebeklerimizi sağ-salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻💗