FatmanurCo
28+1 im canım geçen gece sabaha kadar öyleydi.Bebek sanki kasılıyor sonra normale dönüyordu böyle top gibi oluyordu sanki içerde tek bir tarafta,ben de korktum biraz sbah ilk iş doktorumu aradım,kontrole çağırdı Nst ye bağlandım ama şükür bir şey yoktu..Böyle durumlarda haberim olsun mutlaka,dedi..Bence sen de haber vermelisin doktoruna canım ne olur ne olmaz🙏🏻