Tugce367 Kızlar 39+5 günlük hamileyim bugün doktor kontrol üm vardı eve geldikten sonra karnıma sancı kramp gibi bir ağrı giriyor ara ara bilemedim neden olduğunu ağrılar kasıklarım da veya belimde değil sadece karnım da bi bilgisi olan varmı?
Tugce367 Kivilipastaa bi bilen yazsa da durduk yere hastaneye de gitmek istemiyorum ama önemli de olabilir bilemedim
Kivilipastaa Tugce367 canım tam bilgim yok ama karın agrısının da Doğum belirtisi olduğunu duymuştum illa alttan yada herhangi nişan su gelmesine gerek yokmuş açılman başlamadıysa tekrar evine dönersin zaten
Didemm91 Tugce367 doktorunla konuştun mu nasıl bir yol izleyeceksiniz ? Ben de 39+3 oldum ne gelen ne giden
Tugce367 Didemm91 doktorum Pazartesi günü açılma vardı diye bakacağını söyledi normal olsun diye son ana kadar bekleyeceğiz dedi bebeğim kanala inmemiş açılmaya göre suni sancı veya sezeryan a yöneleceğiz dedi