Ebrucarkit canım normal normal bende de başladı ki sorma nasıl hemde 😒 duba gibi oldu ayaklar birkaç günde.. Klasik ama faydasını gördüğüm şeyler; tuz kullanma ,bol su iki sürahi falan iç yani , soğuk su dolu kovaya sirke ve tuz koy buda iyi geldi bana ve bol yürüyüş. Ben yürümeye başladığımdan beri kendimi iyi hissediyorum çabuk yoruluyoruz ama iyi geliyor :)