Bebebebem Kızlar 17 + 4 hamileyim tiroid hastasiyim aşırı derecede çarpıntım var sanki beynim zonkluyo baş dönmem başladı 2 gündür de bi garip hissediyorum kendimi sabah 5 buçukta uyandım uyuyamadım tuhafım nornal mi bunlar bide ağlama geliyo surekli
ElmasSs Bebebebem Muhtemelen doz ayarlaması gerekli çarpıntı genelde değerin düşükse olur ama acil olarak yapılacak birşey var mı bilmiyorum
GuelGltkn Bebebebem canim fazla mi calisiyo tiroidlerin bende 2 yildir hasimato var tiroidin baska bi cesiti düzenli kontrollere gidiyorum hamile kalinca ayda bir tsh t3 ve t4 baktirmak gerekiyo simdiye kadar sorun yasamadim siz eger aksatiysaniz kontrollere hemen i dahiliye ve kadin dogumcunuza görünün
Bebebebem Belki benle aynı şeyleri yaşayanlar yardımcı olur diye düşündüm şuan doktora soramicam için yazdım salı günü gidicem doktora