Herkese merhaba, bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah arkadaşlar... benimde ikili tarama testimde down yüksek risk çıktı.. moralim çok bozuldu ama daha iyiyim şu an.. 16. Haftada amniosentez yapılcak . Başka amniosentez yaptıracak yda yaptırmış olan varmı ?