Serpilysr Bugun 2cm aciklik oldugunu soyledi doktor ama sanci cikmadi doğum ne zaman olur tecrubeli anneler ilk gebeliğim
babymomm Serpilysr bende de 1 cm var 39 haftalığım sancım cıktı nst de ben hissetmedim ama evşme geldim beklemedeyşm umarım acılmam olur siz kaç haftalıksnz