Herkese iyi aksamlar bilen bilir gunlerdir açılma yok ogluşum gelmiyor diye postlar açıyordum. Ve gün geldi çattı gece saat 2.30 da kasılmalar başladı rüya görüyorum sandım uyandim lavaboya gittim kahverengi damarlı akıntı gelmiş çıktım kasilmalar devam ediyor esim sesime uyandı dakika tutmaya başladık 10 dk da bir beni tavana ziplatacak kasılmalardı korkmayın herkesin kasılmaları sancılı gerçekleşmiyor. Agrilarım 8 dk ya bir düştü sonra 5 dk ve 3 dk o ara sabah ezanı okundu dualar etmeye basladim doğuracaktım hissettim 3 dk olunca hastaneye yola koyulduk açılmaya baktılar 4 cm doktoruma haber verdiler saat 6.30 da 5 cm olmuştu açılmam güzel ilerliyordu sancı kısmına gelince o konuya hic girmek istemiyorum 😪 suni taktı ebem o arada nefes egzersizi plates derken açılma devam ediyordu hastaneyi ayaga kaldirdim bağırmak sancimi hafifletiyordu sanki rahatliyordum kakam geliyor diye bagirdikca ebem kontrol ediyordu 😃😃 7 cm olunca epidural yaptılar saat 8 e geliyordu 9 da doktorum gelecekti dogumhaneye girdim epidural biraz hafifletmisti baski hissediyordum kakam geliyor diye bağırıyorum yine falan bebegin kafasiymis ama oyle hissediyorsunuz cok garip en son ebem hadi yap kakani madem geliyor hadi yap büşra dmeeye basladi nefesini tut ve bırakmadan ıkın talimatlarina uymaya calistim sacı gorundu ha gayret diye diye doktorum geldi veeee 09.47 balık gibi kaydi bebegim sanki kum torbası ardından plasenta falan derken bebegmi kucagima verdiler bu süreçte esim alnımdan opuyordu ama benim tek hatirladigim evladimin kokusu kolumdan yüzüme kadar kaka bulaştırsa da 😃😃 sonrası essiz rahatlik gerçekten zor kolay değil ama her bir sancı da evladiniza bir adim daha yaklaştığınızı bilin simdi evladim yanimda kokusu ömre bedel. Burada ki tum anne adaylarina kolay dogumlar dilerim Rabbim yar ve yardimciniz olsun benim burada ki sürem doldu 😊 mutluluktan yazamadigim seyelr muhakkak olmuştur sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz seve seve yardimci olurum Allaha emanet olun guzel anneler..
@adm sabitlermisiniz? 😊