Rozi Kızlar test sonucumu bugün online dan gördüm. Pazartesi doktora göstericem. Biochem.risk + NT 1:441 çıkmış. Kan değerlerim de; PAPP-A, MoM 0.690 Free Beta hCG, MoM 3.51 aralarında ki fark yüksek gibi. Tecrübelerinize göre siz ne dersiniz?
[silindi] Rozi orta risk mi yazıyor testte yoksa sen mi öyle tahmin ediyorsun canım? Allah’ın izni ile bir şey çıkmaz postun üstte kalsın tecrübeli biri görür belki