Esnnnn34 canım bende 12 haftalığım 3 gün önce gittim doktora 2’li test hakkında bileği aldım ama yaptırmadım çünkü normal ense kalınlığına vs baktı normal gibi dedi zaten ailemde de biley yoktu Riskin çok az yaşında genç zaten bişey varsa da müdahale edemiyoruz sadece Doğumdan sonrası için planlama yapıyoruz dedi bende herhangi bir risk olsa da gebeliği sonlandırmam asla dedim o yüzden yaptırmadım tercih meselesi tabi doktorum yaptır görelim dedi ben istemedim