LINDAMAY adm aynı gün hem üye olup hem de talihli seçilmesi biraz şaibeli olmuş. Çok şükür benim ihtiyacım yok ama böyle şaibeli birine çıkacağına ihtiyacı olam birine çıksaydı sevinirdim.
adm LINDAMAY Bu Forum'u günde 35.000'e yakın anne kullanıyor. Biz de 200 liralık biberon seti için hile yapıp itibarımızı zedeleyecek kadar aptalız, değil mi? Keşke bizimle olmasanız...
LINDAMAY adm keşke bu kadar bireysel cevap yazmasanız… insan daha kurumsal bir kimlikle muhattap olduğunu hayal etmek istiyo 👎
Ygmrbrsakky Merhaba yorum yaptım Apple story den fakat yorumu mu bulamadığım için ekran alıp atamıyorum🙏🥰