Öncelikle Allah herkese nasip etsin diyorum çok şükür bende doğurdum o kadar zor oldu ki benim için doktoruma sezeryan diye diye yalvardım ama Allah tan çok sabırlı bir doktorum bar var bana çok büyük destek oldu ve çok zor da olsa normal Doğumu tamamladık şükürler olsun binlerce 🤲🏻🐣