BirVeraAnnesi35 canım hayırlısı olsun ben de Bülent Bey e gidiyorum.Sanki konuşmuştuk daha önce de.Arkadaşım da Egepol de doğum yaptı 1,5-2 yıl oluyor ama.Bu oda süslemesi dedikleri şey bir tek kapıya kız ya da erkek diye bir süsmüş ve fotoğraflar da bizim cep telefonu ile çektiklerimiz daha iyiydi dedi.😅Sen kimseyle görüştün mü orada doğum yapan ya da bir yetkili.Tabii bunlar işin teferruatı ama hayal kırıklığı da yaşa istemem ☺️ Fotoğrafçıya yapacak bir şey yok zaten dışardan kabul etmiyorlar da oda süslemesi demeleri yanıltmasın dedim.Bu süreçte kendilerini geliştirdilerse bilemiyorum tabi 😅