Hzlhakko çok önceleri enfeksiyon var diye antibiyotik verdiler ilk başlarda sürekli hastaneye gidiyorduk alerji yapınca iğne vuruyorlardı şurup iciriyorlardi. Ilaci degistiriyorlardj. Ilacın alerji yapıyor diye alerji hapiyla birlikte içmeye başlamıştım. Şimdi de doktor alerji hapını içemezsin hamileyken dedi antibiyotik için bi şey demedi sormayı unuttum bu gittiğimde soracam. Doktorla iletişim kurmak da büyük zulüm