38+2 deyim.. çok sık karnım sertleşiyor kasılıyorum. Dün akşam 1 ,5 saat kadar düzenli şekilde kasılmalarım vardı. Nefes almak bile zor oluyor o kasılmalarda. Ama sonra geçti. Sadece kasıklarımda ağrı var. 1 haftadır da acayip bir uyku modundayım. Çatı Muaynesini 4 gün önce oldum. Çatım müsait ve hiç açılmam yok. Doğurmak istiyorum :( merdiven çıkıyorum 5 kat , 2 tur 🙈 her akşam yürüyüş yapıyorum. Pilates topu ile hergün hareket yapıyorum ama gelmiyorrrr🙈 ada çayı içsem mi acaba ?