Cigdm tıp cok ilerledi canim rabbim bebegininde seninde sifani versin insallah, sana bağışlasın evladini 🤲 hiç üzme kendini ve korkma. Ben de prematüre annesiyim, 20 gün oluyo dogun yapali oglum hâlâ kuvezde ama günden güne iyileşiyor 😊 eminim senin bebeğin de hemen iyilescek ve kavuşacaksınız, bol bol dua ve moral unutma 💕