kbrnur34 Hamileliğimin başından beri enfeksiyonla uğraşıyorm. Malum deniz sezonuda açıldı🤩 ama biraz tereddütteyim girsem daha kötü olur mu ?
Esesen kbrnur34 bence bunları doktora sor. Yanlış bir bilgiyle zarar görecek olan sen ve bebeğin olacak
Nursemomm kbrnur34 kesinlikle girmemelisin canm Allah korusun daha da kötü olabilir ama yinede dr una sor
Gulsah7171 kbrnur34 bendede hep enfeksiyon olmuştu hamileliğimin başında ama denize girdim Bi sıkıntı olmadı çok şükür. Ama bünyeye göre değişir bende olmaz sende olur doktoruna danış istersen
Ebru1954 Deniz enfeksiyonu daha çok tetikliyor bende de sueekli enfeksiyon oluyor ve antibiyotik kullaniyorum bence girme ama güneşlenebilirsin bebege iyi gelir.