bnyildiz Zeynepadem bekleyeyim ben de burada :) hiçbir ayakkabım olmuyor ve ayaklarım normalde 41 numara🥺
defne55 Zeynepadem valla ben 18 haftaligim ayaklarım şişiyor doktoruma sordum yüksekte tut yapacak başka bisey yok dedi
Mlssa Zeynepadem Ben 28haftalığım ayaklarım bazen fazla şişiyor 🤯 Soğuk suyla yıkıyorum ve yükseğe kaldırıyorum koltuğa ya da altına yastık da koyabilirsin, 1-2 saat bu şekilde uzanıyorum ve çok iyi geliyor direk şişi iniyor bende işe yaradı☺️
Tuaa15 Zeynepadem kızlar ben de 31+5 haftalığım uyandıktan sonra ayaklarımın altı batıyor şişme olmadı ama şişecek diye korkuyorum bu batma neyden oluyor ki altı yanar gibi batıyor 🥴
Ayguns Ayaklarınızı bol bol soğuk suyla yıkayın. Altına yastık koyup uzanın ayaklarınız dinlensin işe yarıyor
Ayguns Zeynepadem evet canım tuzu da azalt tabi. Ben bayramda çok kötü oldum bayram ziyaretlerinden ayaklarım mahvolmuştu geçen hafta üç gün boyunca ayaklarımın şişi ufacıkta olsa inmemişti ama bu hafta çok iyiyim çok şükür. Hırs yaptım tuzu da bi anda bıraktım zaten vücuda ödem yapıyor o yüzden sende dikkat et
defne55 Zeynepadem tuzsuz bisey yiyemiyorum ne yalan söyleyeyim çok aşırı kullanmıyorum ama vazdageçemiyorum tuzdan 😊