[silindi] açıklığa bakmaması ne saçma belki suniyle başlatması gerekecek🤷🏻♀️ Ben de keşke kendi san ımı bekleseydim dedim bebeğim dogumda kaka yaptı yani bekleseydim sezaryene donecekmiş zehirlenme olduğu için. Doktorunla bence tekrar bir görüş yani tabi ki isini biz ogretmicez de 😄 sezaryene dönse de doğum doğumdur onlar için, normal istiyorsan konuş açıklığına baksın bence. Varsa suni ile doğuma alabilir