Aynı sıkıntıdan muzdaribim 29. Haftadan beri 34. Haftamdayım aynı ayakkabı giyip işe gittiğimde akşam şiş oluyor hemen kovaya soğuk su koyup ayaklarımı içinde 20 dk felan bekletiyorum birazda tuz atıyorum sonra ayaklarımı yükseğe tutup 1-2 saat dinlenirsem çok şişlik iniyor ağrımıyor ama tamamen geçmiyor🤔