Lavinyaa61 Kızlar aygazın üstüne su döküldü çıt çıt diye ses geliyor devamlı. Havluyla kuruladım ankastre olduğu için fişi yok şarteli açtım kapattım yinede kesilmedi ne yapsam ?
Esmanur96 Lavinyaa61 sesin gitmesi için kuruması lazım canım ben fişi çekiyorum normalde ama yoksa mecbur bekliceksin
Misskokulumm Lavinyaa61 bende de ara ara oluyo canm 🤦kurumasını beklemekten başka çaresi yok maalesef
Zeyno16 Benmde aynısı oldu ocağı yakan düğmelern arasına döküldğü için olmş eşim baya kuruladı anca geçti
Nursemomm Lavinyaa61 çünkü bnmde ankastre senn gbi fisi falan yok aynısı bana oldu yemek tastı ses beni deli etti öyle kuruttun durdu anca kuruyunca geçer o
Rdk Lavinyaa61 çakmağın bujisi çatlamıştır bende aynısını yaşamıştım Vestel servisi geldi cam olduğu için götürdüler camı kesip tamir yapmışlar yeni cam takıldı üstüne
Mlssa Lavinyaa61 2 kez başıma geldi sinir bozucu bir ses 🤣 ama enn geç 2 güne geçer sürmez belki o kadar bile canım.Kurula üstünü öyle bırak.Ben ne olur ne olmaz diye kullanmadığım zamanlar gazı kapamıştım.👍🏻
Deletedmom667 Lavinyaa61 kuruyunca geçer canım benımde aynısı olmuatı fön makınasıylede kurutabılırsin