Pnarozbulut 1 hafta önce sezeryan oldum estetik dikişim var sadece sol tarafımda yarıya kadar bir şişlik oluyor ve yanıyor şuan şiş hatta neden olabilir ? Başına gelen var mı ?
Yamanoz Pnarozbulut intihap kapmış olabilir canım bağladın mı dikislerine zarar verirsin benim de öyle olmuştu doktorum sarma demisti.
Pnarozbulut Yamanoz yok sarmadım hiç öyle morluk yada kızarıklık yok sadece şişlik var bir bölgesinde anlamadım bende neden olduğunu iltihap nasıl kapabilir ki