Elisasara iğrenc bi doktor ilk başta Güler yüzlüdür snr ilgili ama gece Doğum yapsan asla gelmez snr ne olursa olsun seni seZeryana alır arkadasım onda Doğum yapacaktı çok şükür Pazar olduğu ıcın o gelmedi ikidebir nöbetçi doktora o normal diguramaz sezeryana alın bebegı ırı dedı 3250 dogdu kızımız şikayetçi olduk snr bende ona gitmedim şikayetçi olduk ayni zamanda başka bi arkadaşıma senı Perşembe normal Doğuma alıcaz dddi suyunu patlattı aksama kadar Kızı bekletti hersey normal normal dedı snr mesaisi bitmeden çocuk susuz kaldı dıyıp tehlikeye sokmayalım senı dıyıp Kızı sezeryana aldı bi hastaneye sorun İnan’ın ben o kadına doktor bıle diyemem Bırsuru kışı sıkayet edıyor onu siz Fatma hanıma gidin on numara bi doktor bende ona gidiyordum Doğumun onda olmadı karsıya taşındığım icin ama ıkı arkadasım da onda normal Doğum ıle yaptı siddetle tavsiye ederim Fatma hanimi