Arkadaşlar bir haftadır kahverengi çamur gibi lekem geliyor bazen geciyor bazen geliyor geçen Cumartesi kadın Doğuma gittim düşük riski olduğunu söyledi progestanın iğne ve hapını verdi iğne bitti Salı günü doktoruma kontrole gittim hapa devam edeceğimizi söyledi ama lekenin nedenini söylemedi sizce neden acaba yaşayan var mı bu durumu atlatan