İçimizde hiç ağdacı yok mu acaba 😊 bende işk evlendim 7 8 ay gittim ama alışamadım bi türlü acısına birde benim tenim beyaz her yeri nokta nokta kırmızı eve gidip pişik kremi filan sürüyordum isilik gibi oluyorum şimdide artıyor tabii jilet vurunca bende çekiniyorum tekrar gitmeye