Defalarca ağdadan korktuğum için cesaret postu açmıştım ya acırsa bebeğime bir şey olur kasılırsam korkusundan bi türlü gidemiyordum hep jilet yaptım hamileliğimde ama bugün o zinciri kırdım dünkü postum da cesaret verenlerin gazıyla gittim 😀 kuaför korkma senin gibi hamile müşterim çok deyip cesaret verdi sağolsun çok az acıdı oda sinek ısırığı gibi küçücük hiç te kasılmadım çok şükür bitti tertemiz oldu mutlaka gidin derim korkulacak ve utanacak bir şey yok bakmıyor bile işini yapıp geçiyor 🤗