Merhabalar,bebeğimin hareketleri 38+1 de yavaşladı gibi geldi bana.Doktorum nst ve ultrasonda problem olmadığını söyledi ama anne hislerine daha cok önem veriyorum diyerek(5 aylık ölü doğum yapmıstım 2 sene önce)38+2 de doğum kararı verdi.Spinal iğneyi,sondayı hiç hissetmedim.Doğum sırasında sadece dokunuşlar var gibiydi,acı falan hicbisey hissetmedim.İlk ayağa kalkış,yürüyüşte ağrı oldu ama dayanılmayacak gibi değildi.Sadece 2. Sezaryen olduğu için(aynı yer 2. Kez açılıp toplandığından) ilkine göre evde hareketlerim daha kısıtlıydı ve uzun süre ayakta kaldığımda dikiş yerim de ağrı oldu.Bugün 4. Gunum cok şükür ağrılarım da geçti.3,200 gr,50 cm boyunda 2. Oğluma cok şükür hayırlısıyla ,sağlıkla kavuştum.Darısı tüm isteyenlerin ve anne adaylarının başına insallah.Rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah.