Göğüs ucu kremini de unutmayın kızlar😊 ayrıca hamileliğimin başında hastanede yatmıştım ve yeni doğum yapan bi anneyle odamızı paylaşmıştık. İnanın yedek kıyafet olması çok çok iyi oluyor. Bebek altına yaptığında bezden taşabiliyor, altını değiştirirken bi anda yeniden çiş kaka yapabiliyor ve yine kirleniyor ya da kusabiliyor o yüzden bebeğin kıyafetleri fazla olmalı bence. Anneye gelince de doğumdan yeni çıkmışsınız süt taşabilir üstünüze bebiş kusabilir kanamanız olabilir bunları da unutmamak gerek bi yedek takım olursa rahat edersiniz.