zeynepsalgarr1 Hanımlar şu an 36+5 olduk kızımla, nasipse 38+1 de çatı muyanem var ve neyle karşılaşacağımdan pek bir bilgim yok? Çatı muyanesi olan anne adayları bana yazar mısınız ağrılı mı geçti tahmin ettiğim kadar can acıtan bir şey mi?
Derryaa zeynepsalgarr1 33 haftalıkkrn kadılmalarım oldu acil doktora gittim sancıymış herkes brnide çok korkuttu doğumhamede çatala geçtim 3 kere bakıldı acımadı hiç korkma kendini kasma
BaharSefvan zeynepsalgarr1 canm kimseden bişey dinleme. Herkesn vucudu ağrı eşiği farklı. Şimdi biri çıkar ay ölüm gibi bilmem ne diip saçmalar seni korkutur. İyice korkarsın. Kimseden doğum hikayesi de dinleme derim yani🤗
NeslihanOner zeynepsalgarr1 iki saniye sürdü inanın ki bi de gerçekten kendinizi kasmazsanız rahat bırakırsanız hiç acımaz
Songlkmklk zeynepsalgarr1 ben daha yeni olduğum için pek bı bilgim yok çatı muayenesi alttan muayene felan mi oluyor 😊
41hamile Hiç canım yanmıyor benim hisetmiom bile sadece cişim geliyor ama ebeler şaşırıyor acımamasına bilmiyorum benim acımıyor zate saniyelik birsey
Nergis34 BaharSefvan pardon bisey sorcam bende peki elbiseeylemi yoksa pantolan mu daha ii çatı muannesi yapilirken benimde 35 haftalik olduk hafta ya bakılabilir bende merak ediyorum.bunu 😂😂
BaharSefvan Nergis34 pantolon giysen çıkarman gerek hepsini elbise giysen sadece iç çamaşırını çıkarırsn canm😁
Ysmnnn Ben şu an 38im doktor dün çatı muayenesi yapacaktı ama benim minnak dönmediği için gerek görmedi. Bakalım haftaya artık Doğum için karar vericek hayırlısı😊
Esmapnr zeynepsalgarr1 aynı normal vajinal muayene olarak düşünebilirsin hiç bir farkı yok. Abartılan kadar bi durum yok yani
Deletedmom133 zeynepsalgarr1 çok acımıyor ama acıyor yine yabi çataldan indikten sonra 2 3 dakikalık agrım oldu benim sonra geçti oda abartılacak kadar değil tabi