titebouille Aysingeldiislerdegisti 10 gün falan kalmayı düşünüyorum sonra kendi evime doğudayız tayinimiz burda çıktı. Anladım canım not ettim..😊
Aysingeldiislerdegisti titebouille hmm 10gün çok sayılmaz ama biraz tedarikli git yeni doğan sonuçta belki kalmnız gerekir ne olur ne olmaz bazı bebekler hiç kusmaz ama benim kızım ilk üç ay her emdiğinden sonra kusardı 😊
titebouille Aysingeldiislerdegisti benimkide kusar büyük ihtimal hepsi aynıdır aşağı yukarı..😊 Bu sadece hastaneye götüreceklerim.. Kendi valizimde başka ev için kıyafette koyacağım inşallah..
Zeyzey20 titebouille canım takımların altına göbek bağı için satılan pansuman zıbınlardan istiyorlar ve bebek daha rahat ediyor 2 tane onlardan almalısın bence 😊😊
23Zumra titebouille canim lutfen pudrayi cikar 🙏 cok cok zararliymis bende 8 tane aldim hepsi çöpe attim
Zeyzey20 titebouille var canım soylersen verirler 😊 bende biraz önce aynı postu paylaştım bakabilirsin gerekli gördüğün unuttuğun olursa eklersin 😊😊
Mutire NaimeYilmaz ya ikidir ne güzel faydalı bilgiler yazmissin kardeşim aah razı olsun ben tecrübesiz ve bilgisizim kulağıma küpe olsun soylediklerin