MENUR bizim çocuğumuz neden karışıyorlar ki ? Alın size torun sevin sanki siz bakıyorsunuz siz doyuracaksınız ismi farklı olsa ne olur sevmeyecek mısınız yada kabul mu etmeyeceksiniz. Çok sacmaa isme bu kadar takılmaları çook yok yani birde iki isim işte haspam daha beğenmiyorlarda. Eşimle konuşmuyorum bu konuyu iki isim biri mustafa birini sen koy dedi bakalım memlekete gitcez 1 2 ay kalacaz illaki konu açılır zaman ne gösterecek