Guzeel anneler🤗
Benim ilk gebeliğim allah izin verirse oğlum olacak ben hep hayırlısı dedim ama kız istedim sırf kayınbaba adını koymamak için .
Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez eşime babamın adını koymam dedim ismi de mustafa . (Ailesi tam bir bencil görgüsüz anlayışsız küfürle bağırarak herşeyi yaptırmaya çalışan lüzumsuz insanlar) ağustosta 2 yıl olacak evleneli tartismisligimizda olmuştur küfür de etti neyse eşime dedim ben koymam küfür eden bir adamın adını çocuğuma koymam dedim erkek olduğunu öğrenince eşim direk iki isim koyalım ben babamın adını sende bir isim bul dedi ilk oğluyum ayıp olur işte bende yok desem de tamam dedim sırf bu yuzden kiz istedim dedim eşime düşmanın gibi davraniyorsun dedi bende dusmanimin yapmayacagini yapltilar dedim Sustu bisey demedi .
Bayrama gittik kayınbaba dışarda kaynana yok yengesi sordu iki isim koyacaz dedim ben iki isim seviyorum dedim. Kaynana teyzemin gelinine iki isim koyacaklarsa hiç koymasın diyormuş kayinbabam 😝 eşime dedim sinirlendi ailesine kendi kendine küfür etti onlara noluyormus diye de yinede mustafa olacak . Mustafaya uymak zorunda değil ben koyduğum isim ile seslencem sizce hangisi yada sizin önerileriniz nedir ?
*kağan, göktuğ, yağız, ömer, , çınar, tuğra, yiğit