Sengulkrgz Aesra Sudocrem canim en etkilisi bu doktor fakat fazla kullanilmamasi gerektigini soyluyor.Cok agir pisiklerde kullanilsin vs diyorlar genelde.Onun bir alti icin ise mustela oda iyi dediler sampuanlari losyonlari vs var ama ben sadece pisik kremini aldim...Ikisini oneririm.Ben sudocrem suan almadim.Bebek dogduktan sonra cok ihtiyac duyarsam cok kotu pisigi olursa oyle kullanirim alirim diye dusundum.
uhuddd Aesra ben soğul sıkım hindistan cevizi yagı aldım ablamda onu kullanır hepbi sorun yaşamadı faydasını gördü .
Sengulkrgz Reina Hangi urunun temiz kiii sahsen hic bir urun cok da temiz gelmiyor bana ama en etkilisi de o🤗 aslinda en guzeli dogan yontemler
zeynepsalgarr1 Ben uni baby nin pişik kremini aldım ve görümcemin kızına bir damla kadar sürmüştü bize geldiklerinden ve ertesi gün sorduğumda çok etkili oldu demişti.. ama daha kızımda denemek nasip olmadı, umarım bizde kullandığımızda memnun kalırız🙏🏻🌸
Efsuni Desitin ve baby me önermişlerdi ben baby me aldım hem uygun hem içerikleri diğerlerine göre temiz ve ağır değiller doğru bez kullanılır bebek ıslak beze uzun süre maruz bırakılmazsa zaten bebeği yeteri kadar piştikten korumuş oluruz