Herkes bana baktı 🤣😂 hattâ ben içeri girince eşimin yanında ay kız doğurmasa bari hangi sınıfta demişler 😀😁😂 haftaya bebiş gelmeden sınavı da atlattım çok şükür yarın ki sınav kaldı bugün baya zor oldu oturmak yerimden zor kalktım bakalım yarın nasıl olacak sizlerde durum nedir