Selimfirdevs Ben 13 haftalık hamileyim böyle elimi karnıma dokundurdugumda sanki kalp atışı gibi birşey hissediyorum sanki kalbi atıyor gibi tık tık atıyor acaba benim gibi hisseden varmi🤭
Daisyy Selimfirdevs senin kendi nabzındır. Karnımda benim de damar atıyor. Hamile değilken de atardı. Şimdi daha net hissediliyor. Karnındaki ile bileğindeki nabzı karşılaştır aynı olduğunu göreceksin 😊
bebiiimamm Selimfirdevs dün bende de ona benzer değişik bi şey oldu ama anlamadım ne olduğunu 14 haftayım
Selimfirdevs Daisyy demekki çok hevesli olduğumdan öyle hissettim aynen zaten atıyor geri gidiyor evet yaptim şuan aynıymış 😂
Daisyy Selimfirdevs evet anlıyorum sizi haklısınız 😊 zaten bebeklerin kalbi dakikada 140 civarı atar bizden çok daha hızlı yani. Ben 38 haftalığım hiç kalp atışını kendim hissetmedim. Hareketleri yetti bile bana çok hareketliydi 😊
tulinakrep Ben 12 haftalıkken hissetmeye başladım 17-18 de sürekli oynuyordu doktorlar bile söylüyordu çok hareketli diye bazıları çok geç hissediyor ama ben erkenden hissettim
Mutire Selimfirdevs canım ben mecburiyetten dolayı seyahat etmemiz gerekiyordu ikili taramayı yaptıramadık haftamiz geçti. O yüzden 16+2 de direk 4 lü tarama yaptı doktorumuz çok şükür temiz çıktı şimdi 19+4 olduk 21.haftamizda detaylı ultrasonimuz var
Selimfirdevs Mutire bende 13 haftada yaptırdım ama sonuçlarını daha tam almadım inşallah benimkindede bir sorun olmaz korkuyorum ya birşey olucak diye 13 haftadayım ben
Selimfirdevs Mutire inşallah ilk sonuçta temiz dedi ama otekilerinden birşey çıkmaz inşallah inşallah olmaz