Selvaelyenn Kızlar merhaba. Eşimin babasının adı ahmet ve tek oğlan. Çocuğumuza ismini koymak istiyor ben istemiyorum ama yanına ek bir isim arıyorum.
AkileUqur Selvaelyenn ooo Ahmet ismi çok güzel 🥰🥰🥰vefat eden abimin adı😪😪😪😪😪 oğlum olsaydı Ahmet Aytekin ismini verecektim... İkincisi erkek olursa vereceğim artik..bence Ahmet Aytekin 💞 çok yakışır oğluna👍👍👍👍
Nurayuzun Selvaelyenn Ahmet emirde çok güzel kırma kalplerini sonu ta sen ikinci isimle seslenirsin ölümlü dünya sonuçta 😊
Duuyguum Ahmet Furkan olabilir benim kayınpederin adı da Süleyman ben de Süleyman tuğra koyacağım allah kısmet ederse
Serife07 Bejim 1 oğlum var Aras vezir 2. Oglum olursa vefat eden babamın ismi ahmet emir düşünüyorm. Ama ahmet Ahlas ta çok güzel