Arkadaşlar merhaba adetim 9 gün geçti test yaptırdım kan testi negatif çıktı 10 gün daha geçti hala hastalanmayınc tekrar yaptırdım sadecr varmı yokmu diye baktılar pozitif ama cok yeni gebelik dediler. Dün doktora gittim detaylı yaptırmak için ultrasonda kese gozukmedi beta Hcg 89.03 çıktı salı günü tekrar kan alıp bakıcaz dediler. Sizce sorun olurmu ?