bilnazo68o 30 haftaya giricez. Kaburga acimdan gece uykulari uyuyamiyorm gogsumun altinda cok aciyor .sebebi neyki acaba. Bu arada kasilmalar ve sancilar icin magnezyum takviyesi aliyorm ama .bu konu icin rahatlatmiyo . ayni durumu yasayan varmi
Slcndereli bilnazo68o bendede vardı o agrı enfeksiyondan agrıyormuş bana bir suda eritilen ilaç yazılar çok şükür iyi geldi
Karen_ozge bilnazo68o 30 haftadan sonra hepsi normal bır ıkı haftaya geçer aynılarını bende yaşadım nefes bile alamıyorum suan 36+3 haftalıgım o sıkayetlerım geçti cunku cocuk asagıya ındı artık goguse kdr cıkıyor suan senın gögüs kısmına cıkar ayagını uzatır hersey olabılır korkma normal
bilnazo68o gamzeoge cok aciyor ama doguma kadar boylemi olucak. Kontrolumuze var daha siz soyledinizmi doktorunuza
bilnazo68o Karen_ozge anladm canim .cok aciyor uykudan uyandircak kadar o yuzden sebebi ney diye merak ediyorm.genisliyor gogus kafesi dogru .