Yesimpolat Kızlar selam 7+5im.bugun ulturasonla bakildi ama bebegim 6+2ckti ve kalp atisini duyamadik sadece.kese var ve icinde bebek gozukuyor.ama kalo atisi duyulmadi ve doktor bu bebek 8haftalik olmasi gerekirken degil dedi moralim cok bozuk gelismiyormu☹️
Daisyy Yesimpolat geç döllenmedir hemen canınızı sıkmayın. Ben 9 haftalık diye gittim 6 haftalik çıktı 3 hafta ileri attık som adet tarihimi. şimdi 38 haftalığız salı doğumum var 😊 biraz daha zaman lazım sabredin inşallah güzel haberler alırsınız.
Yesimpolat Daisyy yinede moralim cok bozuk doktor.pek oyle.konusmadi.aglamaktan helak oldum insallah biaey yoktur canim cok yaniyo
Daisyy Yesimpolat bazen devlet hastanesinin makinesi kötü oluyor da ondan sordum. Sıkma canını bu dönemlerde stres olmaman lazım bebeğin güzelce tutunsun. Ağlama yıpratma kendini. Düşün benim 9 haftalık olması gerekirken 6 haftalıktı. Erken gitsem doktora o da olumsuz konuşacaktı. Geç gittim faydasını gördüm. Sen de biraz bekle hayırlı haberler al inşallah.
Yesimpolat Daisyy teşekkur ederim evet makina vok.kotuydu cikip baska hastaneye gifip tekrar moral bouklugu yasamadim bu asamada kendime cok iyi bakmak benimde kararim gec gitmek